- Titulinis
- Visos kategorijos
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Ekonomika, finansai, vadyba
- Rinkodara, reklama
- How Brands Grow: What Marketers Don't Know
Byron Sharp
How Brands Grow: What Marketers Don't Know
Balsavo 0
ISBN: 9780195573565
Autorius : Byron Sharp
Leidimo metai: 2010
Leidėjas: OUP Australia & New Zealand
Puslapių skaičius: 246
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Kieti viršeliai
Formatas: 240 x 160
Autorius : Byron Sharp
Leidimo metai: 2010
Leidėjas: OUP Australia & New Zealand
Puslapių skaičius: 246
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Kieti viršeliai
Formatas: 240 x 160
Pilna kaina:
32.49 €
- % perkant internetu
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Iš leidyklos gausime per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Turime sandėlyje. Pristatymas Lietuvoje 1-4 d.d. Galimas kelių dienų vėlavimas
Iš leidyklos gausime per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application. The most distinctive element to this book is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contra to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą