
Daryl Fielding
Brand Book
Balsavo 0
ISBN: 9781529420173
Autorius : Daryl Fielding
Leidimo metai: 2022
Leidėjas: Laurence King Publishing
Puslapių skaičius: 232
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 198×144
Autorius : Daryl Fielding
Leidimo metai: 2022
Leidėjas: Laurence King Publishing
Puslapių skaičius: 232
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 198×144
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Iš leidyklos gausime per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Turime sandėlyje. Pristatymas Lietuvoje 1-4 d.d.
Iš leidyklos gausime per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
Wonderful book which I couldn't put down. - Charlie Marshall, CEO & Founder, LoafA healthy blast of brutally honest common sense. - Rory Sutherland, Vice Chairman, Ogilvy UKThis needs to be in all marketing/communication colleges. - Malcolm Poynton, Executive Global Chief Creative Officer, Cheil WorldwideThe Brand Book provides a straightforward and practical guide to the fundamentals of brands and branding, enabling anyone in business to create their own powerful brand. Entertainingly written in jargon-free language, the author draws on her experiences of creating new brand strategies across a wide range of categories. Real world examples and case studies, including images from well-known brand campaigns, are used to illustrate the principles that underpin the best of brand practice. The final chapter includes handy templates and checklists to help you develop your own brand.*A number one bestseller in branding and logo design* November 2022
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą