Stijn van Diemen
Identity as Strategy
Balsavo 0
ISBN: 9789063698799
Autorius : Stijn van Diemen
Leidimo metai: 2025
Leidėjas: BIS
Puslapių skaičius: 240
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 230×170
Autorius : Stijn van Diemen
Leidimo metai: 2025
Leidėjas: BIS
Puslapių skaičius: 240
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 230×170
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Iš leidyklos gausime per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Turime sandėlyje. Pristatymas Lietuvoje 1-4 d.d.
Iš leidyklos gausime per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
In this book, seasoned identity consultant Stijn van Diemen explores eight strategic perspectives on corporate identity, each illustrated with engaging real-world cases. These cases bring the concepts to life, showing how the strategic models can be applied in different contexts. By following these examples, you'll be better equipped to translate the insights into your own organisation, sector, or region.Filled with dozens of practical models and design principles, this book helps managers and marketers make better decisions, gain stakeholder support, and build a solid foundation for their strategy. The practical case studies make it easier to see how the strategies work in real life, enabling you to adapt them to your own unique situation and drive success.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą