- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Humanitarinių mokslų knygos
- Komunikacija, informacija
- The Rhetorical Power of Popular Culture: Considering Mediated Texts
Thomas G. Endres
The Rhetorical Power of Popular Culture: Considering Mediated Texts
Balsavo 0
ISBN: 9781071851548
Autorius : Thomas G. Endres
Leidimo metai: 2024
Leidėjas: SAGE Publications, Inc
Puslapių skaičius: 376
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 231.78×187.33
Autorius : Thomas G. Endres
Leidimo metai: 2024
Leidėjas: SAGE Publications, Inc
Puslapių skaičius: 376
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 231.78×187.33
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Pristatymo terminas Lietuvoje 3-6 savaitės
Pristatymo terminas Lietuvoje 1-4 darbo dienos
Pristatymo terminas Lietuvoje 3-6 savaitės
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
Rhetorical Power of Popular Culture, Fourth Edition provides students with a step-by-step introduction to rhetorical theory and criticism, emphasizing popular culture's persuasive role in shaping beliefs and behaviors. Each chapter covers relevant theories, offers practical guidance for rhetorical analysis, and includes sample essays to demonstrate rhetorical criticism in practice.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą