- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- Socialinių mokslų knygos
- Edukologija
- Young Migrants and Integration into Mainstream Learning in Schools: A Comparative Study...

Fiona Smythe
Young Migrants and Integration into Mainstream Learning in Schools: A Comparative Study of Inclusive Approaches within Education Systems in France and Aotearoa New Zealand
Balsavo 0
ISBN: 9789004720404
Autorius : Fiona Smythe
Leidimo metai: 2025
Leidėjas: BRILL
Puslapių skaičius: 400
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Kieti viršeliai
Autorius : Fiona Smythe
Leidimo metai: 2025
Leidėjas: BRILL
Puslapių skaičius: 400
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Kieti viršeliai
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Iš leidyklos gausime per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Turime sandėlyje. Pristatymas Lietuvoje 1-4 d.d.
Iš leidyklos gausime per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
Written during “the refugee crisis” (2017–2020) and the increasingly hostile international response to immigration at that time, this book reports on an in-schools study carried out with young migrants in two countries with highly diverse populations: France and Aotearoa New Zealand. Backgrounded by questions of how minority language speakers can succeed within monolingual education systems, case studies are presented of newly-arrived migrant, asylum-seeker and refugee-background teenagers learning in mainstream classes. A critical, comparative approach is taken to investigate background and foreground phenomena that construct and sustain inequalities in education. Findings highlight useful and effective solutions for teachers working in culturally and linguistically diverse classrooms.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą