- Titulinis
- Dalykinė ir mokslinė literatūra
- The Marketing of Academic, National and Public Libraries Worldwide

Patrick Lo
The Marketing of Academic, National and Public Libraries Worldwide
Balsavo 0
ISBN: 9780443134357
Autorius : Patrick Lo
Leidimo metai: 2023
Leidėjas: Chandos Publishing
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 9×6
Autorius : Patrick Lo
Leidimo metai: 2023
Leidėjas: Chandos Publishing
Leidinio kalba: Anglų
Formatas: Minkšti viršeliai
Formatas: 9×6
Kaina:
Šių parametrų produkto neturime
Likutis pakankamas
Iš leidyklos gausime per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Turime sandėlyje. Pristatymas Lietuvoje 1-4 d.d.
Iš leidyklos gausime per 3-5 savaitės. Galimas vėlavimas
Pristatymo sąlygos
Aprašymas
<i>The Marketing of Academic, National and Public Libraries Worldwide: Marketing, Branding, Community Engagement</i> enables readers to learn about the most up-to-date trends, as well as hands-on practices and marketing tactics taken directly from 48 highly seasoned marketing and community engagement librarians around the world, namely in Africa, Australia, Canada, Croatia, Germany, Hong Kong, Latvia and Qatar. Via a series of in-depth and semi-structured interviews, this book provides insights into successful marketing strategies librarians can use to encourage donors and patrons to understand that their libraries are a great choice for fulfilling information needs, recreational interests, intellectual pursuits, and more.
Atsiliepimai (0)
Palikite atsiliepimą